dröm om voldemort

tjah hejhopp jag drömde en konstig dröm i natt...
först var jag, amanda, emma, veronica, fredrik och min pappa i italien på semester eller något, sen fick av någon anledning stressa därifrån. plötsligt var jag harry potter och var med hans mamma i england. vi gömde oss för voldemort så jag hade min mössa för ansiktet och var typ jätterädd. till slut tröttnade jag på att gömma mig för voldemort och bestämde mig för att åka till sverige istället. där träffade jag sofia och vi bestämde oss för att döda voldemort hahaha. på något konstigt sätt försvann jag och när jag kom tillbaka stod sofia och speglade sig i mitt badrum och jag ba "vann vi?" "nej" "vann han?" "nej" "vem vann då?" "jag" hahahaha fedt ego sofia. sen fick vi slåss mot hans bror som gömde sig på toaletten inne på mitt rum och sen blev han min taklampa som vi tände eld på och allt var helt konstigt.
hahaha blev lättad när jag vaknade i alla fall

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Var det jag som var i Italien med er? :o
Låter rätt kul, ska vi köra det i sommar? ;)

Postat av: veronica

mm.. fedt mysigt med semester gullet. Vi får ta det när kent turnérat klart :D haha

2008-04-05 @ 16:07:56
Postat av: jonna

ja fredrik det var du hahaha

jaaa vi tar med jocke också han sägs gilla italien

2008-04-05 @ 18:39:49
Postat av: amanda

hahahahah

2008-04-06 @ 17:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback