klädjakt och huvudvärk

trevligt att blogg.se äntligen fungerar när jag ska blogga
hela den här dagen eller i alla fall 13-17 har gått åt till att leta jacka, skor, jeans och en sjal till mig. jag hittade i alla ett par jeans, hoppas jag trivs i dom måste testa lite mer. hittade även en alldeles för dyr jacka. ska fortsätta min jakt.
nu är jag helt slut. kroppen känns som att den har somnat och jag är jättehungrig. man blir väldigt lätt trött när man inte går i skolan, hahaha. det är okej.
i natt måste jag ha dunkat huvudet i väggen i sömen. jag har så ont i pannan mellan ögonen. kanske blev rädd när mobilen ringde eller något. det gjorde hur ont som helst när jag var nere på stan, kändes som att jag inte kunde fokusera på någonting och ögonen typ styrdes inåt hahahaha.
nu gör det dock inte så ont längre, kanske kommer tillbaka sen eller så har det gått över. hoppas på det senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback