planeringsdag med krullanpullan

idag umgås jag med linnea. vi har inte gjort någonsting, vår specialtet. vi lyssnar på kent., också vår specialitet.
jag: det här blir ett väldigt intressant inlägg, eller hur?
linnea: du tror att du kommer få många kommentarer va?
pratade nämligen om att ingen kommenterade mina inlägg, ok jag dömer ingen, mitt liv är inte alltid så intressant.
jag och linnea har i alla fall (nästan) tagit reda på hur man tar sig från stationen till fryshuset. tack till alva. dessutom har vi kommit på att vi nog hinner ta sista tåget hem, om håkan inte börjar spela efter halv nio. någon som vet om han gör det? äh har redan frågan emma om den saken, så svara inte.
däremot om håkan börjar spela efter det så behöver vi någonstans att sova kanske eller så ordnar det sig. säg till om ni bor i en trevlig del av stockholm och vill ha nattligt sällskap av mig och krullanpullan. jocke får gärna offra sig fast isåfall får linnea sova i trapphuset. tanja också förresten

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Skriv om min hemsida så får du kommentarer alla kommer bli typ "eeyy Jonna fetaste sidan" eller .. kanske inte..

2008-04-16 @ 18:36:33
Postat av: stina

så snuskiga tankar jonna

2008-04-16 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback