os är lika kul som julafton

ursäkta mig, när är os slut egentligen?
jag längtar nämligen lite...
så otroligt trött på allt det här tjatet, på alla uppståndelsen och nej jag kan inte ryckas med och tycka det är kul för jag förstår inte grejen och jag blir inte särskilt imponerad över deras bedrifter. wow du kunde kasta spjut långt (tävlar man i spjutkastning i os?) det är ju bra att kunna, synd att vi inte lever på stenåldern och kastar spjut i vardagssituationer längre, kanske skulle blivit hjärnkirurg eller något mer aktuellt istället
okej jag ska inte vara sån
klart det är kul att folk har kul... os gör ju alla helt vilda, det är väl... rätt bra
synd att det inte var någonting annat som gjorde människor så upphetsade bara
förlåt att jag är så tråkig
jag har verkligen försökt förstå grejen
åh nej nej simma snabbare snälla kom igen sverige vill ha osguld i 100 meter fritt kom igen då simma lite snabbare nej attans det var 62 hundradelar för långsamt det blev bara en bronsmedalj, äsch jag är stolt ändå

Kommentarer
Postat av: fanny

os är slut den 24'e :(:(:(:(:(:( årets största sorg typ. på riktigt alltså.

2008-08-21 @ 00:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback