Jaha, vilken kul blogg man har och så många läsare

Tjena, jag har kollat i Per Sinding Larsens blogg rätt mycket på sistone eftersom att Stjärnorna i Psykbunkern visas där och jag tycker att hans blogg är så rolig och intressant på sina håll. Jag vill också ha en sån blogg, hur gör man för att få en sån rolig blogg? Jo, till att börja med måste man ha ett sånt intressant liv. Jaha, synd för mig, det blev inget.
Dessutom måste jag hitta ett ställe att lägga ut min blogg så folk kan läsa den. Jag har tagit bort den från alla ställen där jag hade den förut, dvs bilddagboken och kentforumet, haha. Vi får se.

I alla fall nu lyssnar jag på MGMT för första gången eftersom kent påstår att dom ska vara så otroligt bra. Dom är bra.

Nu har jag till och med lyckats skriva ett inlägg på riktig svenska, vad tror ni om det? Det gör nästan att min blogg är värdig en plats i min signatur på kentforumet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback