kent i örebro

igår var det kent i örebro. roligt.
linnea och jag kom dit vid halv sex. det första jag hör när jag hoppar ur bilen är att några ropar "jonna!" så jag skulle vinka fast sen känner jag inte igen människorna som ropar så jag bara "okej inte till mig...". såg sen att det var marie och erik, pinsamt att jag inte såg det hahaha. snälla var dom i alla fall. var med strina där också. vi bjöd henne på godis trots att hon sa att hon skulle bjuda mig på choklad. fedt organiserat insläpp och allt, trevligt.
på konserten var det dock jättetrångt och jobbigt i början. lyckades tränga mig fram till amanda och emma som stod vid kravallstaketet så jag stod bakom dom.
det var en rolig spelning i alla fall.
dom spelade stoppa mig juni, jag blev glad och linnea blev nog ännu gladare.
träffade även josefin, hon var gullig.
jocke hade någon ny jacka eller jag har inte sett den förut i alla fall, typ en minifrack eller något. konstg fast allt klär en skönhet.

i bilen på vägen hem
veronica: jag har ett äpple!
jag: jag tål inte äpplen, alltså om man typ äter ett äpple hemma hos oss sväller jag upp... en gång åt pappa ett och jag fick åka upp till akuten
veronica: ... ska jag gömma äpplet?

image15
conventum örebro, 21 mars '08

Kommentarer
Postat av: stina

ni får choklad nästa gång haha klag

2008-03-22 @ 10:57:15
Postat av: veronica

asså.. elak :(

2008-03-23 @ 14:14:36
Postat av: hanna

kent, kent, kent


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback