kentmusik och pappa

idag var jag och pappa ute och åkte bil. han är så gullig. han har blivit helt frälst av kent sedan han såg dom i västeråshallen.
"vi satt utanför i örebro och då hörde man bara donk donk donk, hela bussen gungade och mamma bara 'tror du dom har slutat?'"hahahaha min mamma är smart.
sen satt han och pratade om en låt han tyckte så mycket om. den var tydligen med på den lite gulaktiga skivan så när vi kom hem kollade han på isolafodralet och kom fram till att det var om du var här han gillade för "den har så fin text" hahaha. vi får väl se om det stämmer. han har den i bilen nu. han sa att han skulle köpa kentskivor på coop också, så han kunde ha att lyssna på i bilen.
tror han kommer se dom i sommar igen eftersom han ändå ska hämta oss. tycker det är kul att han tycker så mycket om dom.
jag: du kan ju se dom när dom spelar i eskilstuna i sommar
pappa: ja det kan jag göra
jag: fast det är inga sittplatser där
pappa: ne men jag kan ju stå där längst fram!
var hos tandläkaren i alla fall, det gick bra. dom putsade ner en av mina visdomständer. först fick dom det att verka som att det skulle göra jätteont så jag blev livrädd fast sen ilade det bara lite hahaha. dock var det blod på "haklappen" efteråt och jag ba "oh shit vad har dom gjort?" läskigt det där med tandläkare.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Dag! Hoppas du får en kanondag och att det är sol ♥

Postat av: stina

modig du är jonna!

2008-03-28 @ 16:05:26
Postat av: veronica

Din pappa är söt, när han inte mobbar mig för att era bil/bussdörrar är cp. :)

"hakklapp" haha

2008-04-02 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback