mcdonald'sbråk i den stora staden västerås

idag har jag träffat stina, angelica, moa och måns. dom var trevliga eller ja, stina hade jag ju träffat innan.
vi åt mat från spicy hot och sen åt vi glass på mcdonald's, väldigt nyttigt.
var några jättehärjiga (stavning?) på mcdonald's, en liten tjej som typ bara sprang runt och så en liten kille som skulle hoppa från stolen över till en grej så ramla han och slog sig och hans mormor/farmor bara skällde ut honom och den lilla tjejen var jättebråkig och typ försökte knuffa ner mormor/farmor nerför trappan genom att ge henne en ninjaspark i röven hahaha fast sen slog henns mormor/farmor (börjar tröttna på att skriva det nu) henne, fedt arga blev vi. man slår aldrig ett litet barn.
jag köpte i alla fall en kentbiljett till norrköping i augusti (tror jag det är i alla fall) som stina tog åt mig i sin jackficka för att det inte finns några fack på min väska. glömde ta den sen så nu har hon den fast jag hoppas att hon tar väl hand om den. det första hon gjorde var att lura mig att hon hade tappat bort den, blev faktiskt jätterädd. stina gillar att ljuga tror jag

Kommentarer
Postat av: marie

hahahahaha

Postat av: stina

lögnar_stina_90

2008-03-29 @ 19:53:59
Postat av: Fredrik

Kent spelar i Norrköping 1 Augusti, tror jag ska gå på den spelningen också. Har dock inte köpt biljett själv än =(

2008-04-03 @ 10:20:08
URL: http://superfreedan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback