simchild

jag sitter här och försöker rita av en jättesnygg bild på herr jocke berg. det går inte alls just nu, råkade rita örat för högt upp så nu kommer inte pannan komma med vilket betyder att jag måste börja om, igen.
hänger lite på kentforumet istället. carin tvingar mig att fråga ut mh om sims.
bara för det har jag blivit lite simssmittad nu, sitter och pratar gamla simsminnen med carin på forumet, hahaha. ja simsminnen, kan ni fatta? vi har minnen från ett dataspel. det spelet utgjorde en stor del av min barndom faktiskt. vi började spela det när jag var kanske sju när bara det första spelet fanns och på engelska så vi förstod väl inte allt. sen följde vi upp all eps som kom. jag och carin hade extremt kul när vi spelade det.
konstigt att ett spel kan betyda så otroligt mycket för barn med otroligt bra fantasi.
jag saknar det faktiskt. mitt intresse dog när sims2 kom. jag vet inte varför, förmodligen för att det inte var samma sak längre.
läste om sims3 på en sida, verkar faktiskt vara roligt. första gången på länge jag är lite intresserad av sims.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag var likadan, äääälskade sims när bara ettan + expansioner fanns, sen kom tvåan och då tröttnade jag efter ett par månader :(

2008-03-21 @ 06:54:27
Postat av: tajanaomygash

vadå sims 3? menaru sims 3D?

2008-03-21 @ 20:07:21
Postat av: jonna

ne sims3 ska komma 2009!

2008-03-22 @ 09:27:09
Postat av: veronica

Woooooooooooooow. en 3a. kul. min 2a försvann när jag äntligen kunde installera det.

2008-03-23 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback