våra fötter är en meter över marken

bloggen var det ja
nu när jag tagit bort den som signatur på kentforumet känns det som att jag kommer glömma av den
iaf ska komma med lite spännande uppdateringar!
vår nya altan är färdigbyggd och den är rätt fin faktiskt, nu kan man sitta där ganska ostört på sommaren och njuuuta av den fina utsikten (bilväg, piltorpsskolan, våra buskiga buskar, vårat päronträd etc) så välkomna hem till mig och myyyyyyyyyyyyys
min favoritglass är förövrigt död och begraven.
rip ben & jerrys chocolate therapy, så god
annars kan jag meddela att sverige gick vidare i kvalet till evsc, ifall någon bryr sig
go charlotte?
nä kanske inte haha

Kommentarer
Postat av: stinus

k kommer

2008-05-23 @ 13:17:45
Postat av: Anonym

mmm fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback