you have to make this life liveable

jag är bra
måste bara säga det till mig
jättebra är jag
lyssnar på depeche mode för första gången på rätt länge, wooohooo. bra band ohyes
hoppas att dom kommer till sverige snart igen så jag kan se dom för dom är rätt goa live vet ni eller nej det vet ni antagligen inte alls
mamma och jag köpte biljetter till kent i köpenhamn hahaha var jättesvårt att förstå den danska sidan (gick att översätta till engelska fast det kom jag på när jag redan skickat efter och betalat) mica fick översätta åt mig
hoppas biljetterna kommer tänk om dom inte skulle göra det, isåfall är pengarna kastade i sjön...
lyckades i alla fall hitta sidan som fattade att jag är svensk och inte dansk och det är ju ett plus så dom inte struntar i att skicka hem dom för att västerås inte råkar ligga i danmark hahaha
ah blir ofta så att jag skriver en massa på kvällen (kvällen = 2 på natten), kreativaste tiden på hela dygnet

strangelove, strange highs and strange lows
strangelove, that's how my love goes
strangelove, will you give it to me? will you take the pain?
i will give it to you again and again
AND WILL YOU RETURN IT?


Kommentarer
Postat av: carin

ska du till danmark utan mig... aja

2008-05-08 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback