embrace me beauty, i'm dying outside your door

förresten ser min bloggdesign för hemsk ut jag vet
bara det att allt såg helt annorlunda ut när jag gjorde den för jag använde min "vanliga" dator då (vet inte vad såna datorer heter) och nu när jag kollar på bloggen på laptopen ser man massa hemsketer, t.ex att det är olika svarta färger där innan allting tar slut-citatet står, det syntes inte på den andra datorn okej? jag är inte dum i huvudet/blind/whatever
dessutom ser designen annorlunda ut om man har internet explorer också
jaja jag ska göra en ny nån gång
eller kanske nån som vill hjälpa till?
skriv en kommentar eller nåt isåfall
åh det blir pinsamt när ingen kommenterar det här inlägget

Kommentarer
Postat av: Carin

på min dator ser det bra ut, lika på firefox och explorer

2008-11-22 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback