det är jag som bestämmer här

vem kom på den otroligt smarta idén att alla skulle börja ladda upp en bild i månaden i sina bilddagböcker och börja tokblogga istället?
dessutom så föreställer den enda bilden i månaden dom själva och bildtexten är en länk till bloggen
kom igen, bara döda fiskar följer strömmen!!!
bilddagboken i mitt hjärta alltså

föredrar folk seriöst bloggar framför bilddagböcker?
jag följer i princip inga bloggar
nu ska jag räkna upp dom bloggarna jag följer
...
kort lista eller?
ibland går jag in på psl-bloggen fast per bloggar om intressantare grejer än dom flesta av er 14-20åringar som läser den här bloggen så han spelar i en annan liga hehe
ne skärp er, dra er tillbaka till bilddagboken nu
eller möjligen: börja blogga om nåt annat än "idag var jag med nasse sen sov jag hos stig och nu är jag hemma hos lotten vi har det så kul vi ska äta popcorn och dricka rödvin och kolla på dracula hehe kommentera min blogg pls kent suger mamma är dum"
läs på om politik eller nåt

Kommentarer
Postat av: fanny

bilddagboken är bäst <3

Postat av: emma

jonna är bäst <3

2008-10-21 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback