tänk om jag skulle ha lite filmer här

hahahaha när jag skulle trycka på "nytt inlägg" så råkade jag trycka på "ta bort bloggen" så skulle jag precis skriva i lösenordet för jag trodde det var nån ny grej att man skulle skriva i lösenordet när man ska skriva ett nytt inlägg när jag såg att det stod "om du vill ta bort bloggen" eller nåt, det var nära ögat
nu till saken
det har blivit så populärt med videobloggar verkar det som eller vet inte när det drog igång eftersom jag inte läser andras bloggar fast begär att dom flesta ska läsa min... det är iaf så gulligt att se alla som sitter och pratar
jag skulle vilja spela in en själv förutom att jag inte över huvud taget skulle klara av att se på den själv sen och ännu mindre låta massa okända titta på det, hemskt värre jaja sånt är livet
funderar på att börja filma alla andra så kan jag lägga upp dom här istället
som på bilddagboken ungefär
det kan bli spännande, tycker jag i alla fall
måste orka leta rätt på min försvunna kompaktkamera isåfall jag undrar verkligen vart den tagit vägen
eller jaha okej... jag lyfte på en teckning nu och så låg den där under haha bra jag har letat efter den ja
snart kommer linnea hit så kanske filmar henne hehe nejdå så får man inte bete sig

Kommentarer
Postat av: hemlig_tjej

du råckar jånna

2008-10-26 @ 02:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback