"tusen tack, den är helt sjuk den där låten"


nu sitter jag och lyssnar på zinkensdammbootlegen som nån på kentpausforumet sålde för ett allt för dyrt pris
stina och jag kanske kan skicka ett brev till jocke igen med pengar
vi gjorde det förut nämligen, han fick 18 kronor tror jag för låtarna hade kostat 9 kronor styck som downloads
hoppas han blev glad
plus att hans barn fick en teckning som jag ritade så dom också blev glada eller jag hoppas det i alla fall vet ju inte vad dom gillar för sorts teckningar
åter igen till bootlegen så är det bra kvalité på den och det är ju bra
så nu ska jag lyssna på den och minnas tillbaka till en av dom bästa kentkonserterna jag sett
(sorrow sa att hon skulle läsa det här inlägget sen hehe hoppas du inte blir arg på mig)

här kommer ett klipp på världens gulligaste/blödigaste tjej innan spelningen
http://www.youtube.com/watch?v=yOq_ZrcHTCg
och en annan av mina filmer från den dagen, vi kan väl vänta tills imorgon (i väldigt dålig kvalité eftersom jag fick kympa ner den massor haha)
http://www.youtube.com/watch?v=4BjIxWMYsW0

Kommentarer
Postat av: Sorrow

Bootlegs er jo ikke bra, fy fy!



Men gullig at du sender penger da. tror han blir gladast om du sender det til plateselskapet.

Postat av: stina

hehe det var kul

2008-10-12 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback