mat mat mat

varför blir man så hungrig mitt i natten för? eller jag blir det i alla fall om jag är vaken för sent
åhå vill äta pizza, har kollat i massa bilddagböcker nu och nyss kollade jag i en där dom åt pizza flera gånger
måste gå och lägga mig så jag inte hungrar ihjäl fast först ska jag skriva det här blogginlägget
varför är inte min blogg med bland dom populäraste bloggarna för? kenza liksom vem e de kan hon dra lr?
nehe
ska berätta om min dag
jag gjorde ingenting, sen kom linda osv
sen kom carin hit och vi tittade på tv haha såg en film där dom pudrade ner en bebis, det var kul

Kommentarer
Postat av: fanny

vad vet jag kanske är lite lättare att få en asapopulär blogg om man skriver varje dag haha ;)

2008-09-04 @ 15:18:37
Postat av: ce-et

alltså högen med pudret, jag skrattar när jag läser, men alltså... minen på bebisen och sen den där högen... åh måste printa den scenen....egnetligen

2008-09-04 @ 21:16:29
Postat av: Anonym

"varför blir inte min blogg bland de populäraste?"

"idag gjorde jag ingenting"..





.....

2008-09-05 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback