á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

min tandborste är har dill och foundation på sig!
hur kan det bli såhär? fråga inte
vad äckligt, nu vill jag inte använda den
min fina tandborste...
den är vit med röda blommor :(
jag köpte den på en mataffär där amandas mormor bor om ni undrar
nu vet jag inte vad jag ska borsta tänderna med
hoppas min gamla tandborste står kvar
får köpa en ny sen ni kanske får uppdateringar om ni har tur
annars lyssnar jag ständigt på den här låten just nu
spotify:track:4IlVAZQ9gDZGQ0CILBRLVB
bland det  vackraste mina öron varit med om
säg gärna vad ni tyckte
alltid kul att höra vad andra tycker

Kommentarer
Postat av: stina

lycka till med tandborstköpet

2009-04-13 @ 16:58:49
Postat av: Veronica

Vilken av låtarna?

det är ju två?

Postat av: caa

lagt den i vår spott lista?

2009-04-14 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback