den döda vinkeln

nu en sak jag inte riktigt har förstått än
varför älskar alla den döda vinkeln så mycket? det är verkligen en typisk favoritlåt bland kentfans har jag märkt, men varför? överallt dyker den upp och så mycket som jag har lyssnat på kent borde jag förstå varför men nej :( alla andra låtar som mannen i den vita hatten, 747, socker osv kan jag förstå fast när det kommer till den döda vinkeln... fattar ingenting
annars så håller jag på att skaffa mig en ipod äntligen, en gul ipod nano 8 gb tror jag det blir inget mer high tech än så hehe men åh glad är jag har saknat att ha något att lyssna på musik i sen min mp3 fick vattenskador för ungefär ett år sen

Kommentarer
Postat av: Veronica

asså.. nej, den är nog rätt tråkig egentligen..

men det är nog en av mina favoritlåtar med

Postat av: lovisa

den är så otroligt vacker bara!

2009-04-08 @ 09:15:29
Postat av: fanny

ååååh den är ju bara så BRA

2009-04-13 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback