du gamla du fria du fjällhöga nord

kliade i ögonen på mig hur mycket som helst när jag skulle försöka sova så det gick inte :( så vid halv 6 gick jag upp och duschade ögonen i duschen och sen gick jag och la mig och somnade tack vad skönt
sen så träffade jag matilda vi åt pizza och pratade politik
vi funderade lite över våra nodiska grannländer haha
vi kom fram till att sverige och danmark är fina länder (och jag tycker island också såklart, det vet ju alla vid det här laget)
vi tänkte oss oslo som en stad i en skog och som helsingfors som en stad... ja jag vet inte, kall och tråkig tänker jag. härliga fördomar
idag så har raw kentkväll och jag vill gå men vi får se om det går
rikard och anton ska gå och jag kunde följa med dom om jag ville
men har kanske ingen skjuss hem och tågen slutar gå vid tio tror jag

Kommentarer
Postat av: Veronica

olso är ju mys. massa backar och träd

Postat av: caa

varför sa du inte till mig?

du kunde lätt fått sova på sebastians soffa om du hade velat de, han har till och med sagt att du får de!

2009-04-14 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback