familj på drift

igår så var jag och mina föräldrar som sagt i stockholm, på kungsholmen
det var en trevlig utflykt först fick vi stå i kön till norrtull hur länge som helst
sen fick vi uppleva hur det är att köra bil i innerstan i stockholm en fredagseftermiddag det var så smockat med folk :( höll på att bli påkörda av en buss som tutade på oss trots att vi inte kunde hjälpa att vi satt fast mitt i vägen
det var läskigt jag blev rädd och stressad
sen hamnade vi vid jocke av en händelse, trodde han bodde åt andra hållet för pappa hade fått för sig att hannes kompis erik bodde på den gatan så det var därför vi ens var där. pappa försökte ta reda på om erik och jocke var granna fast då visade det sig att erik inte ens bodde på kungsholmen haha.....
mamma och pappa tyckte iaf det var spännande att jocke bodde där, speciellt pappa som är lite kent_fan_53

annars så har stina varit här hos mig och vi har lekt och hon har fått mig bannad från kentforumet. idag fixade jag jättemycket frukost till oss, duktig tjej

Kommentarer
Postat av: stina

din pappa är bäst

Postat av: li

flytta hem till jocke nu så kan vi parta hela sommaren!

2009-04-26 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback