jocke baby

sitter och lyssnar på seven nation army eftersom andreas lagt till den i vår lista på spotify. kom att tänka på en rolig sak haha på arvika förra året så var det nåt gäng som under en massa konserter började "sjunga" slingan som går genom hela låten som ingen som läser den här bloggen förmodligen har missat och såklart började dom köra den även på kent och fick med sig stora delar av publiken och jocke ba "varför började ni sjunga på där?" haha helt förvirrad <3 han kunde ju inte veta att dom körde den överallt haha åh blev glad nu jocke me love you long time haha ok hade inte tänkt på det där sen spelningen i princip så blev glad av att minnas gulliga händelser sådär
nu lägger jag upp fina minnesbilder eftersom alla älskar bilder

bästa tältgrannen

nån lustigkurre

mannen som inte fattar vad seven nation army har med saken att göra...

jag har dessutom skaffat mig kategorier här nu, duktig va?

Kommentarer
Postat av: fanny

hehe dom gjorde så på dom festivalerna jag var på också!

2009-04-09 @ 09:11:12
Postat av: l

bästa tältkompisen också!

2009-04-09 @ 12:44:09
Postat av: stina

du e så modern

2009-04-09 @ 12:45:06
Postat av: Veronica

så cool jånna..

hihi. det var kul :)

Postat av: matild

åh fritz <3

2009-04-15 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback