kentkväll i e-town

det blev eskilstuna igår iaf, i sista sekunden så bestämde vi att jag kunde sova hemma hos anton. mamma och pappa var och firade påsk hos linda och jocke så dom kunde inte köra men dom tur var kunde lindas kompis mia köra mig till tåget annars hade jag inte hunnit och det var sista tåget för dagen i pricnip tack för det <3 haha på vägen dit blev vi stoppade av polisen också och hon skulle fått böter men hon slapp det var också bra!
sen kom jag fram till eskilstuna och möttes av rikard och vi gick hem till anton och sen till mcdonald's och raw. på raw var martin roos dj och spelade ganska bra musik bland annat the cure och depeche mode. vi drack öl och lite annat (jag dricker öl vilken senstation, kanske inte min favoritdryck annars men det var inga problem)
sen började ett band med heikki kiviaho på sång att spela och vad öppnar dom med? papin jahti haha grymt, dreglade över heikki i vanlig ordning. ett band spelade ingenting någonsin som var lite synthig lät riktigt bra men bäst var ett band som heter svart som spelade en jättebra version av pärlor åh skulle vilja ha den låten inspelad så duktiga var dom
nån poet läste texten till vi kan väl vänta tills imorgon och nån tjejgrupp körde musik non stop nåt ganska bra band körde stenbrott och revolt och ja det var kul att se men gud vad jag saknar dom nu
haha kul att vi stod vid andreas hela kvällen också
anton: kolla det ser ut som bovin...
jag: jag tänkte precis säga det!
fem minuter senare
jag: anton, det är bovin!
hahah moget att vara på kentkväll herr bovin
inte varje dag man står och lyssnar på kentlåtar med bovin bakom sig han brukar ju vara framför en annars!
henric de la cour spelade 10 minuter roligt att höra honom göra kent
sen åkte vi hem till anton och såg på krigsfilm ett tag och sen sov vi
eskilstuna är faktiskt en ganska trevlig stad, om man slipper bo där

Kommentarer
Postat av: stina

oj vilket äventyr!

2009-04-11 @ 19:40:19
Postat av: Veronica

åh,låter så mysigt ju :(

öl :( usch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback