like a bridge over troubled water

nu när det är första april så tänkte jag visa min fina marslista som jag gjort i spotify
såhär ser den ut
the plan - mon amour
coldplay - talk
stakka bo - killer
sigur rós - sæglópur
kent - generation ex
oasis - wonderwall (live)
sigur rós - ínní mér syngur vitleysingur
fleet foxes - your protector
iggy pop - the passenger
kleerup - forever (feat. neneh cherry)
anna ternheim - terrified
röyksopp - tricky tricky
röyksopp - this must be it
art garfunkel - miss you nights
interpol - no i in threesome
mm, bra musiksmak
har ätit mängder med fullkornsskorpor och matilda och jag är anmälda till en utbildning i eu-politik på lördag eftersom vi är så otroligt engagerade

Kommentarer
Postat av: stina

Postat av: stina

alltså mina kommentarer försvinner hela tiden haha förlåt om det kommer typ tusen eller nåt nu för vet inte vad jag gör :(

2009-04-01 @ 10:10:22
URL: http://fooobb.blogg.se/
Postat av: andreas

fin lista och så gott med skorpor.

2009-04-02 @ 14:08:45
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback