martin timell är en rocker

nu sitter vi (linnea, stina och jag) och tittar på talang 2009  vilken fredagsunderhållning. det var nyss en jättegullig kille med som sjöng jättefint tänk er när pippin sjunger pippin's song i lord of the rings :D såå fin och så är det nån kille som cyklar runt och jonglerar ("han var jättedålig" säger stina)
nu slog hon mig i huvdet med martin timell-hammaren
hon satte sig på chipspåsen
stina: nu kommer ju alla tro det!!!!!!!!!
linnea: du gjorde ju det!
stina: gjorde jag ju inte alls det!
linnea: gjorde du ju visst det!
stina: så elaka hata jag hatar västerås
stina frank <3

Kommentarer
Postat av: andreas

usch jag hatar talang tkr det är så pinsamt jag gick när han killen sjöng :( han som sjöng så ljust.

Postat av: stina

den bild man får av mig om man läser din blogg är att jag skulle vara omogen så är det ju inte ok så alla vet oki doki we say so gud vad sugen jag blev på jordgubbar nu då

2009-04-04 @ 10:19:02
URL: http://fooobb.blogg.se/
Postat av: veronica

martin timell är bäst

2009-04-04 @ 18:01:35
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback