stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg snön hyr ut sin oskuld till hela kungsholmstorg

idag har jag och tstina besökt stockholm. vi fick skjuss upp av min kära syster linda och hennes man joakim. hela vägen upp försökte linda få mig och stina att äta, hon försökte bjuda oss på kaffe, te, mer, banan, mcdonald's och milkshake. vi åt iaf en varsin banan!
väl i stockholm shoppade vi loss på bengans och kötpe två skivor var stina köpte två sigur rós och jag köpte en sigur rós och depeche modes nya skiva. sen kollade vi på massor av kläder och stina kötpe världens söstaste tröja på beyond retro <3 hoppas ni får se henne i den nån gång
sen tog vi oss en promenad och jag höll på att bli påkörd av en cyklist :( det var läskigt
sen tog vi bussen hem sen på stationen så träffade vi veronica som skulle byta tåg eftersom hon reser hem till kiruna idag och hon hade byte i västerås :D det var roligt


hellre dåliga bilder än inga bilder alls ok

Kommentarer
Postat av: Veronica

fett kul var det :)

och du och stina hade köpt fina kläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback