where the birds always sing

igår träffade jag stina och linnea och vi hade en trevlig dag
först satt vi ute på min altan ett tag och stina blev rädd eftersom hennes klasskamrat bor i huset brevid mitt och hon var ute och lekte med sin hund på tomten haha det var kul. sen fick vi låna pappas bil så vi åkte till lögarängen och hade picknick och träffade två fina svanar som stina döpte till klas och jocke berg och vi matade dom lite men dom var så stora så det var lite läskigt
linnea om svanen jocke berg "kolla, dubbelhakan dallrar!"
haha mm moget beteende som stina skulle ha sagt
när vi kom hem kollade vi på sandor/ida och så på robinson
ja så kan det gå jag bjuder på lite smaskigt bildmaterial





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är ju inga svanar!

Det är ju kanadagäss för fan!

2009-04-12 @ 20:31:06
Postat av: Veronica

hahaha, kommentaren <3

Postat av: fanny

fan vad hardcore

2009-04-12 @ 22:07:29
Postat av: L

zwei fågel



2009-04-12 @ 22:26:04
Postat av: stina

kanadagäss (fredriksmiley)

2009-04-13 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback