chillar på lidingö

idag har det varit en händelserik dag för mig
eller ja det har kanske inte hänt så mycket, jag var mest i skolan
så gick vi ut och åt lunch på något ställe, fick världens största macka hahaha
jättestor var den, åt halva
så råkade jag komma vilse i ropsten också :@
mitt lokalsinne är ju för dåligt men jag klarar mig
men sen hittade jag tillbaka och så träffade jag hon som bor i samma "lägenhet" som mig, alltså vi delar kök och toalett fast har ett varsitt rum att vara i, iofs går vi i samma klass också men hade inte pratat så mycket med henne innan, hon hade tydligen också kommit bort idag
nu chillar jag i mitt rum med kent och loka, som jag brukar göra hemma
kanske ska ta en promenad sen och utforska lidingö
bra att vara hälsosam och gå om den nu är hälsans ö.......
vore bra om jag iaf kunde hitta till ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback