popaganda jocke konst jävla bålsta

nu är jag och matilda äntligen hemma i västerås efter en väldigt tumult dag i stockholm. jaaaa äntligen hemma på landet, hör korna råma <3
hände en del roliga grejer
igår kom matilda till mig för vi skulle gå på popganda (hade endagsbiljetter) mm så det gjorde vi! vi såg lykke li som var jättejättebra, älska lykke! och så mgmt som var dåliga och det spöregnade. det var konstigt för dom var jättetråkiga hela tiden tills dom spelade kids då kom dom med en melon och en kniv som dom spetsade saker med, konstigt band! och så spelade dom en jätteseg låt efter kids och ja det var inte så kul
så idag så åkte vi in till stan och åt frukost. det var mysigt och gott också!
så var vi inne på beyond retro i ungefär en timme för matilda skulle prova ungefär hälften av allt som fanns där inne....... ne ok förlåt
sen promenerade vi iväg för att kolla på skivor på st eriksgatan, så kom jocke med familj plötsligt gående emot oss på en tom gata och vi blev lite rädda haha, kul........ gulliga, han var fin
och så gick vi på christina englunds utställning med bl.a kenttavlor vissa var så fina åh, hon hade en jättefin med en bild på jocke och massor med detaljer, så himla fin, kostade 7000 :(
när vi skulle åka hem, jag till västerås och matilda till hedemora, så gick matilda till sitt tåg och jag skulle ta pendeln till bålsta och när jag satt där så ringde matilda helt hysterisk och sa att vi glömt hämta våra saker som vi låst in i ett skåp på centralen, så hon fick gå av tåget och gå och låsa upp och jag fick åka till karlberg och tillbaka och hämta ut sakerna sen tog vi båda pendeln till bålsta och nu sitter vi här i västerås, jävla jävla (jävla lång mening)

Kommentarer
Postat av: fanny

lykke var asbra och den djen som spelade mellan henne och mgmt haha. vad sa jockisen

2009-08-30 @ 00:10:34
Postat av: veronica

Hälsade ni på jocke? orka att man möter honom i stockholm som är så stort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback