ok we love you apple

nu är det julaftonskväll här i västerås och även i övriga sverige. jag sitter vid köksbordet tillsammans med min broder hannes, han läser sportdelen av aftonbladet och dricker öl, jag dricker ramlösa citron och skriver detta.
antar att det är nu man ska berätta om vad man fick i julklapp
eftersom jag inte vill framstå som en materialist (hehehe) så hoppar jag den punkten
jag fick iaf en iphone av mina snälla föräldrar, vilket alla är förvånade över? känns som jag berättat det för alla redan! är nämligen glad över den. hannes är måttligt avundsjuk. han har sagt ungefär 55 gånger att det är orättvist att han fick en kokbok med kakor och jag en iphone. fniss på er!

Kommentarer
Postat av: l

Är man pappas lilla flicka så är man :)

2009-12-25 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback