snön hyr verkligen ut sin oskuld till hela kungsholmen

min blogg är fantastisk måste jag säga!
så innehållsrik, så intressant! precis som en blogg ska vara.
ah sitter i skolan just nu, har mitt barn (min dator alltså) med mig för vi ska resa hem till västerås ikväll. orkar inte gå ut och äta lunch för det är sånt oväder så spenderar den helt enkelt här inne. iofs snöar det inte längre men det gjorde för en stund, hörde någon klaga!
sitter här och lyssnar på röd, fast min ena hörlur har gått sönder. för några dagar sedan råkade jag gå på dom och nu tappade jag dom visst på golvet så en i klassen gick på dom, hörde hur det knakade och nu är dom inte sig själva :<
borde blogga mer aktivt det här är ett bra tidsfördriv, bra att man liksom bloggar när man inte har något att göra det är ju alltid då man skriver något intressant...... heheehhe

Kommentarer
Postat av: matildus

skrattar så jag gråter åt detta "för några dagar sedan råkade jag gå på dom och nu tappade jag dom visst på golvet så en i klassen gick på dom, hörde hur det knakade och nu är dom inte sig själva :<"

förlåt, borde känna sympati men det lät väldigt roligt

2009-12-16 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback