en dalmas har anlänt

pappa och jag åkte till sala idag och hämtade nadja!
sen åkte vi till en godisaffär som nadja blev väldigt hänförd av
"jag har aldrig sett såhär mycket godis i hela mitt liv" sa hon till sin syster i telefonen... sen köpte hon godis till henne och hennes syster för över 100 kronor, haha
gott med godis säger jag
hon vill poängtera att det var väldigt mycket godis och inte en vanlig godisaffär
nu sitter hon här och lyssnar på qeen, nadja älskar queen, nadja älskar freddie mercury

Kommentarer
Postat av: stina

bor inte hon i norrland???

2009-02-14 @ 10:13:14
Postat av: nadja

stina: bara för att vi har såhär visar en meter mycket snö betyder det inte att vi bor i norrland!

2009-02-14 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback