folk skrattade åt mig när jag pratade om dig när jag försvarade dig

igår var det håkan, det var väldigt trevligt
förutom att vi hamnade i en hög av min gamla klass först
inte direkt där man vill träffa dom, vill inte träffa dom någonstans
vi gick iaf iväg och ställde oss ute på katnen för vi orkade inte stå där
det var smart gjort, var jätteskönt att stå ute på kanten och ta det lugnt
slippa stå där i mitten och inte se något och bli mos
träffade moa & angelica innan konserten också och några av deras vänner
håkan var så supertrevlig, skakade hand med massor av folk i publiken, pratade med dom
verkade nästan som att han var ledsen för att inte nådde fram till varenda en
gullig kille den där håkan
roligast på hela konserten var när håkan drog historien om att han fuskade i matte haha
när hans klasskompis sa "men du tittar ju av facit, du fuskar ju!"
och håkan gick därifrån och inte kom tillbaka till skolan den den dagen
utan gick och satte sig på kyrkogården där det var en skyld TÄNK PÅ DÖDEN
"ja det kunde ha slutat där"
skrattade

veronica & angelica

kents ljud-johan var där och jobbade, tyckte vi var fint (bild från veroniacs mobil haha)

håkan hellström

Kommentarer
Postat av: jonna

åhåh, johan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback