ikväll - hummerparty

idag vaknade jag och hade blåmärken på benen, sen träffade jag stina nere på stan. vi gick runt inne på gina så var en jätteotrevlig tjej som jobbade, hon ba "ni vet väl att vi har stängt?" trots att det var en massa folk inne därinne. när vi åt mat så gick min fina canon ixus 70 sönder eller ah inte helt och hållet men man kunde inte se hur det såg ut när man tog kort, blev ledsen ah sen tog vi bussen hem och hade hummerparty med melodifestivalen och annat. stina höll min kamera i sin hand och då blev det plötsligt hel igen, vilken tur va?
vi spelar gitarr nu jag spelade nyss bl.a ja må han leva och en sjöman älskar havets våg, plus vinternoll2 och stenbrott. stina försökte spela pippi långstrump och sa att hon var jocke berg, det var hon också :)

stina + hummer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback