late night in eskilstuna

igår åkte jag till eskilstuna. träffade lovisa där och vi gick till raw
som tydligen skulle öppna klockan 21 så vi fick gå runt ute i timme
det var iskallt, men vi gick runt halva eskilstuna och pratade så det var helt ok
sen när klockan var 21 så gick vi dit och så stod det nån glad kines utanför
han hälsade på oss och sen gick han in igen och stängde dörren
vi ba jaha....... sen gick vi till mcdonald's
gick tillbaka till raw vid 22 ungefär, träffade anton & rikard där, det var trevligt
raw var jättetrevligt, åh dom spelade så bra musik
t.ex depeche mode, mgmt, daft punk, lcd soundsystem, morrissey
blev glad :D
sen spelade markus krunegård, lovisa bestämde att vi skulle stå längst fram
det var inget kravallstaket så man fick stå och hålla i sig i monitorerna
om det ens heter så, folk ramlade på scenen hehe det var behagligt
nej men det var jättebra och roligt!
jag har dock blåmärken på benen idag, ajaj stackars mig

här såg jag kent för ett år sedan idag

markus krunegård

Kommentarer
Postat av: veronica

åhäää... markus kent <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback