lilla gubben hur är det fatt du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer dom aldrig att låta dig va?

carin visade mig ett jättetrevligt program på svt2, popcirkus som jag iofs tror att alla redan har sett eftersom det känns som att dom flesta kollar på mer tv än vad jag gör. det är med kristian luuk och per sinding-larsen, älskar dom, finns inga roligare programledare. kollar på det första programmet på svts hemsida nu, just nu spelar markus krunegård
som jag dessutom förhoppningsvis ska se nästa fredag, han ställde ju in sin spelning i eskilstuna, flyttade fram den alltså och nästa på fredag ska den vara istället
så tänkte åka dit och se honom med lovisa och förhoppningsvis rikard också, om han inte får för sig att stanna hemma
"det är trots allt en vecka kvar, man vet aldrig vad som kan hända......." sa han
han är nog rädd att jag ska slå honom i the smiths battle
ska fortsätte kolla på markus gose krunegård nu

peronet <3 bild från stureplan.se

Kommentarer
Postat av: rikardo

vadå rädd? :@ mm jag ska allt gå fast är lite rädd för lovisa såklart

2009-02-20 @ 00:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback