linnea goes snagg

idag har jag klippt av linnea hennes långa hår, skulle inte klippa så mycket
råkade bli ganska kort, till axlarna haha men hon är fett fin i det iaf
fast det var nog inte vad hon hade väntat sig....... hehe
sen såg vi på ett tv-program om en massa familjer som hade jättemycket ungar
fattar inte hur man kan tänka sig att skaffa tio barn, fattar inte hur man kan hinna med alla
barn kräver så mycket uppmärksamhet :(
jag vill adoptera barn om jag ska ha barn det har jag faktiskt velat jämt
livrädd för att föda barn, skulle aldrig vilja vara gravid

innan klippningen hehe hon vill inte vara med på bild så ni får inte ser hur det ser ut nu

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill se!

2009-02-17 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback