svingelskogen

min dator är speciell, ibland får den för sig att den ska börja spela en melodi
jag förstår inte vart det kommer ifrån och varför den gör det alls
även om jag stänger ner allt jag har uppe så fortsätter den spela
så man måste starta om den för att det inte ska låta
just nu spelas den så jag kan inte lyssna på nån musik, kanske borde starta om
sen kan jag inte boka biljetter till markus krunegård heller för det är något knas
dock kan både stina och rikard göra det men ingen av mina datorer
stina ska göra det imorgon iaf har hon sagt, snälla stina, ställer upp för mig


Kommentarer
Postat av: andreas

min mamma ställer upp för mig. hon gav mig lov att beställa biljetter med pappas internetbank när pappa itne var hemma hehehehe. busigt.

Postat av: linnea

det där med melodin håller min dator på med just nu :@ så irriterande



svingelskogen <3

2009-03-04 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback