the melody festival

nu kollar veronica & jag på melodifestivalen
det har varit nån tjej (velvet tror jag det var) i nåt veronica tyckte såg ut som en blöja
och sen var det nån latin kings-rapar-man
nu ska det tydligen vara molly sandén, hon är asaliten, hennes idol är carola
herregud, vad... nyskapande och intresant, veronica får öronorgasmer på löpande band

det här fick jag i alla fall i födelsedagspresent av veronica idag

första bilden är en bild som en journalist tog på oss i helsingborg, den är kul
sen är det oskars bild på jocke från zinken som vi har gjort vår egen version av på bilden till höger
ni fattar kanske inte men kul

nu är det emd, dom pratade om gurkornas stad västerås, gud vad gulligt

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha, orgasm.

Postat av: andreas

hehe, ja en del. fast det är ju mycket från samma person.

emd såg ut som pingviner. gulligt med hatt iaf. fast inte på dom. jag var inne på din lastfm precis när jag såg att du kommenterat min blogg! KOLT.

2009-02-23 @ 20:33:14
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback