if you're so clever then why are you on your own tonight?

mitt stora störningsmoment (kallas det så?) nummer ett just nu är folk som tror att dom är så jäkla duktiga hela tiden :@ hej jag söker jobb och jag pluggar asa bra och jag kan massa saker och jag gör det och så gör jag lite det också och hehe vadå har du inget liv eller? LEV SOM MIG! gtfo gtfo gtfo nu PLS!!!!!!!!!!!!! jag vill inte göra tusen saker varje dag och jag värderar inte en massa random kunskap särskilt högt jag är så mycket smartare än du tror och du borde skämmas............ så känns det, ungefär

nummer två är folk som lyssnar på sigur rós och det gör ju även jag och väldigt många jag känner och det är inte riktigt er jag menar och jag vet inte, det är bara det att jag inte kan låta bli att tänka att folk inte gillar dom lika mycket som dom säger och bara försöker verka lite "hej kolla på mig jag lyssnar inte alls bara på kent, coldplay och the killers jag gillar faktiskt kontig musik som sigur rós också xP visst e ja fett knasi xD hahaha ja veeeet helt sjuuukt men dom e bra!"
fast så är det säkert inte, men mitt huvud envisas med att koppla det så iaf

nummer tre är att darin har en reklam på engelska på spotify

vilken gnällspik jag är, bli inte ledsna men alla kan inte vara jag det är helt omöjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback