dance dance dance

nu har jag precis kommit hem från rockbjörnen eller nej jag menar idolbjörnen :)
kryllade av idoldeltagare där har sett agnes, johan palm, kevin borg, amanda, ola, sebastian, han mattias eller vad han heter från e.m.d. tyckte jag att jag såg också, kristi eller vad hon heter ni vet hon i som satt i juryn okej alla vet vem det är, sen kan jag inte komma på några fler just nu (varför inte lars!?)
inga priser till kent men däremot två priser till amanda jenssen och ett till ola, vilken tur att musiksverige röstar som en 12-åring
jag till camilla: idol är inte musik, idol är ett ansikte!
tjejen framför mig vänder sig  om och ger mördarblicken (vilket hon även gjorde när det var årets nykomling och jag sa "vad tror du, ola kanske?")
bra var lykke lis framträdande och per sinding larsen, thank god ingen gry eller adam :)
när det var dags att dela ut årets manliga artist så var jag övertygad om att ola skulle vinna igen fast istället ropar dom ut lars winnerbäck, blev så otroligt glad
sen så var det massa andra saker som säkert också var bra och mindre bra fast det orkar jag inte nämna nu
jag fyller trots allt 18 år idag och jag fick två böcker och ett jättefint kort av amanda och emma tack så mycket hehe :D

Kommentarer
Postat av: fanny

GRATTIS JONNA :D

Postat av: Josefin

Men grattis :D

2009-01-23 @ 10:56:10
URL: http://salutmoncoeur.blogg.se/
Postat av: lovisa

Grattis igen :D

2009-01-23 @ 12:36:19
Postat av: jonna

tack så mycket flickor :)

2009-01-23 @ 16:27:18
Postat av: lovisisen

johannnnnnnnnn

2009-02-07 @ 17:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback