lars winnerbäck

åh jag kollar på lars winnerbäck på tvåan, så fiiint. jag missade den när den gick på tv för några dagar sen.
man får följa fansen också, amandas kompis johanna som veronica & jag träffade när vi såg honom i linköping (och som vi även sov hos innan vi skulle se kent i linköping) var med förut hehe hon såg så glad ut, jag tänker bara på kent. dom gör pecis som vi och åker runt på en massa spelningar förutom att dom har lyxen att lars winnerbäck hade nån biljett som kostade runt 2000 som gav en tillträde till alla spelningar på hela turnén plus bussresor till spelningarna. så borde kent göra, vi hade tjänar massor med pengar på det och kunnat se ännu fler spelningar.
han är så gullig och berättar om hur nervös han var tidigare innan sina spelningar och man ser hur nervös han är innan han går på trots att alla tar emot honom med öppna armar när han går på.
jag vill också skriva låtar, har alltid velat skriva låtar, skriva kan jag nog, skulle iaf kunna lära mig kanske men spela är så svårt, jag kan iofs spela lite gitarr och har böcker och allt så det går väl att lära sig det med, fast vill inte göra det ensam, vill ha någon att göra det med.

Kommentarer
Postat av: matild

vi ska ju göra det tillsammans! ok jag vet att jag bara säger det och aldrig har tiiid :( men jag vill verkligen for real

2009-01-25 @ 17:47:38
Postat av: matilda

nu gör vi banne mig: borgarsvin mix 2009

Postat av: Caja

du kan alltid be mig om hjälp, jag kan spela men inte skriva ^^

2009-01-26 @ 12:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback