after all you're my turkish boy

nu har jag kommit hem från stockholm, globen och oasis!
alltså seriöst det märkligast insläppet någonsin och jag har ändå varit med om en del märkliga
jag & linnea kom dit väldigt sent och det var jättelång kö, sen tog dom med oss i bakre delen av kön till en annan entré och vi trodde liksom att dom redan hade släppt in den första delen av kön men när  vi kom in i globen såg vi att kravallstaketet var tomt, alltså hade dom släppt in alla som kommit några få timmar i förväg bara först av alla hahaha :( stackars alla som köade dock. kom jättelångt fram, men dom började trycka på sjukt mycket och jag blev rädd, sen när oasis gick på blev det helt galet, har aldrig varit med om något hemskare, trodde jag skulle dö omg :( försökte komma bakåt men det gick inte eftersom det var sånt otroligt tryck framåt och till slut frågade en kille om jag skulle bakåt och så ropade han det och lät bestämd så alla flyttade sig, tack tack tack vem du nu är jag vill gråta när jag tänker på dig av tacksamhet <3 trodde jag skulle dö på riktigt
fast allt det här hände under ungefär tredje låten så efter det så var allt frid och fröjd och jättebra, som tur var! det var bättre än jag trodde, var underbart när alla hoppade och skrek med i supersonic <3 det var underbart när liam stod och sjöng i sin rock och såg fett cool ut (på riktigt, aahahahaha så sexig ni som inte sett liam gallagher irl har missat något) linnea tyckte dock att han hade fula polisonger, fast å andra sidan tycker inte linnea ens att --> jocke berg <-- är särskilt snygg så
ok nog om utseende....... eller varför det förresten? det kan vara lika hemtrevligt att titta på en underbart snygg man som att lyssna på en bra låt tycker jag och jag som inte är överförtjust i alla oasislåtar hade iaf nåt annat att göra när mindre bra låtar spelades
sen stod det två danska män bakom mig och den ena började röka helt plötsligt och jag ba what? ofta man röker inne på en konsert, jaha man kanske får det i laglösa danmark fast det här är sverige
ok, dom bästa låtarna var iaf the masterplan, don't look back in anger, wonderwall, supersonic och i'm the walrus! a-m-a-z-i-n-g om ni frågar mig woha bra

Kommentarer
Postat av: cccccccccccccccccccccccccccc

var det hemskare än håkan konserter och hans cp fans?

2009-01-29 @ 12:10:19
Postat av: Anonym

carin: ja det var kanske tre gånger värre :( alltså på håkan är det tolvåringar som trängst, här var det 20åriga killar så jag hade inte en chans

2009-01-29 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback