we can make a dancefloor just like a circus

hej idag är kent på startsidan här på blogg.se pga p3guldgalan igår, kul men dom vann inget pris tyvärr
istället vann håkan hellström guldmicken och det är han väl värd antar jag
haha linnea & jag var hemma hos jennifer och kollade på galan
när dom skulle säga vinnaren
jennifer: säg kent nu, säg kent jag får magkatarr annars!
linnea & jag: ...
prisutdelaren: håkan hellström
jennifer: NEEEEEJ
linnea & jag: :rolleyes pappa:
hoppas på rockbjörnen som är på torsdag nu istället, det är inte särskilt lång tid haha det har känts som att det var två veckor kvar tills galan eller något. amanda, emma och jag till cirkus
nu är det snart top model-repriserna jag har missat båda avsnitten den här veckan
kollade på de halvt dolda i natt som jonas gardell skrivit manuset till, det var jättebra tycker jag
alla borde kolla på det på svts hemsida :)

Kommentarer
Postat av: linnea

haha rolleyes pappa?

2009-01-18 @ 21:02:03
Postat av: rolleyes pappa

har du problem med mig linnea?

2009-01-19 @ 00:59:28
Postat av: Amanda

det halvt dolda är världens bästa. mmm

2009-01-19 @ 10:37:27
Postat av: Anonym

håller med amanda nästan ok.

2009-01-19 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback