här kommer rädslan nu igen

åh harry potter var så trevligt igår, även om vi lämnade salongen klagandes över att dumbledores begravning inte var med :( det var synd men i övrigt var det inte så mycket fel, förutom att det var på tok för mycket romas och alldeles för lite fokus på den stora handligen men för all del, skulle kunna se den igen!
idag har jag lyssnat en massa på kent, fy sjutton saknar dom :( när jag går på massa festivaler och så tänker jag hela tiden åh tänk om det var kent snart osv osv
jockes senaste inlägg på forumet gör än ju inte heller mindre längtansfull
"Ni vet att ni blir de första som får veta.
Håll ut!"
åh jockie :(
blir dock inte lika rörd som jag blev igår när dubledore dog, fällde tårar ta mig sjutton

strömsholmen '08

Kommentarer
Postat av: Veronica

Alltså...

bra att begravningen inte var med, man hade säkert bara blivit missnöjd med den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback