you don't have a clue

är hemma från arvika nu :)
så tänkte jag att när man är på festival så ser man ju ofta något som var sämre än man hoppats, något man inte räknat med skulle vara så bra och något som var precis så bra som man hoppats så jag tänkte berätta mina
nine inch nails var tyvärr sämre än jag trott men det gör inte så mycket, var trots allt inte dåligt
bob hund var väldigt roliga att se. köade till depeche mode hela dagen så stod längst fram. thomas öberg hehe så söt och så rolig. hoppade omkring och lekte mest hela spelningen hahaha så konstiga men det var ju bob hund så :)
så depeche mode! åh så himla bra, åh dave <3<3 helt crazy och vilken energi den mannen har också, han hade ju nyss cancer, det kunde man inte tro i fredags, herrejösses
så var röyksopp så himla bra också trots att jag fick stå ensam inne i apollo. dom gästades av både robyn och karin dreijer, blev så glad över att karin var där (hon spelade ju dagen efter som fever ray) haha dom framför ba "DET ÄR KARIN DREIJER!!!!!!!!!!!!! :'D" kunde glädjas med dom var lite svårt att se eftersom apollo var fullproppat, fullt med folk långt utanför tältet men jag kom iaf så långt in att jag såg dom på scenen efter ett tag haha :(

så till personen som kommenterade bloggen angående micahel jackson
"folk säger att det dör barn i afrika varje dag och att det är mycket mer hemskt, men jag tror tyvärr inte att dom barnen någonsin påverkat miljoner och miljoner människors liv så mycket, hjälpt och räddat människor." michael jackson må vara en stor ikon inom musiken, men att tycka mer synd om honom än om svältande barn.. DET är ointelligent. att du bara kan skriva så? bryr du dig inte ens om att han har blivit anklagad för pedofili? det kanske inte är sant.. not.. men jag tänker tycka mer synd om svältande barn. jag har ingen sympati för sånna människor som honom.

haha snälla människa, när påstår jag att det är mer synd om honom? det enda jag skriver är att jag vägrar låta mig övertalas att inte sörja honom för att det finns dom som lider mer, för det gör det, men dom har inte påverkat vår jord som han så därför låter jag människor sörja honom, ifred, precis så som dom vill utan att håna dom och deras sorg, utan att försöka ta den ifrån dom
och varken du eller jag vet om han gjorde något med dom där barnen, jag väljer att inte tro det eftersom jag hellre tror gott om honom än ont och oavsett vad sanningen är var han en stor och betydelsefull man

Kommentarer
Postat av: lovisa

det är bra att du står på dig jonna, det ena måste ju faktiskt inte utesluta det andra

2009-07-06 @ 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback