räddast i sverige

nyss fick jag en ganska så enorm chock
jag satt lugnt och stillsamt vid min dator som precis vid fönsteret, med persiennerna nerdragna som vanligt, så börjar någon knacka på fönstret!!!!!!!!!!!! i mitt huvud "det är någon som vill döda mig, vad ska jag göra?????? väcka mamma och pappa?" så bara stirrade jag på fönstret i all rädsla så hör jag någon efter ett tag "det är jag" så vickar jag upp dom så står linda och jocke där utanför och fnissar och ba "jag är faktiskt den roligaste systern i hela världen" hahahaha seriöst vad gjorde dom där? :( klockan var ändå 00:30

Kommentarer
Postat av: l

hahaha roligt

2009-06-14 @ 15:13:20
Postat av: stina

roligaste haha

Postat av: popluggen

ahhahaha roligt

2009-06-15 @ 12:11:11
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är så en hönapöna!

2009-06-15 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback