rest in peace michael jackson

åh blir arg nästan
som alla vet vid det här laget så förklarades michael jackson död i natt
vilket jag iaf tycker är fruktansvärt, inte för att just jag tagit till mig särskilt mycket av hans musik utan för att så många människor runt om i världen har gjort det, han var en enormt betydelsefull person, mycket mer betydelsefull än vad vi över huvud taget kan få grepp om skulle jag tro
såklat så ska var och varannan människa börja dra skämt om det, det första dom gör efter att hans död bekräftats eller ännu värre, kläcka ur sig saker som om dom vore glada över att han gått bort. det är så hjärtlöst, men framför allt så känns det så himla ointelligent. det är inte det minsta rebelliskt, det är inte det minsta chockerande, det får mig bara att känna avsmak. tycker att det är så himla fint när hela världen går ihop och sörjer en så stor människas bortgång. hela internet stannade liksom upp efter att det bekräftats, varenda sida jag besökte bestod till 95% av "RIP MICHAEL JACKSON". folk säger att det dör barn i afrika varje dag och att det är mycket mer hemskt, men jag tror tyvärr inte att dom barnen någonsin påverkat miljoner och miljoner människors liv så mycket, hjälpt och räddat människor. så förlåt alla döende små barn och alla andra med, men tillåt mig att säga rest in peace michael jackson

nu till något helt annat. loggade in på kentforumet i vanlig ordning när jag satte mig vid datorn. så har jocke varit inne och gått på som en bulldozer angående youtubeklippet (klippen) där han spelar på henriks bröllop
och egentligen är det självklart att jag förstår att han inte vill hamna på youtube så fort han gör något men snälla snälla lilla herr joakim berg, hur många kameror ser man inte som filmar i det där klippet? vad hade du väntat dig? dom kunde bara ha sagt till innan eller något, folket som var där känner ju brudparet och hade säkert respekterat om dom sagt det. annars tror jag inte att folk som inte är så insatta i kent förstår att jocke berg blir aaaaaasförbannad av att hamna på youtube med tanke på hur känd han är
sen ska han såklart också klaga på det folk kritiserat angående låten han spelar, kom igeeeeen........ dom allra flesta skriver ju för guds skull "gud vad vackert!!!!!!!!!!!!!!!!" "jag gråter jag saknar dom jag älskar dom" "jocke berg for president!". du är inte utsatt för mobbning, du är inte trakasserad och smutskastad. du är störst och alla älskar dig, puss på nosen

Kommentarer
Postat av: veronica

(A)



börjar bli lite trött på hans attityd :/

det är trist

Postat av: -----

"folk säger att det dör barn i afrika varje dag och att det är mycket mer hemskt, men jag tror tyvärr inte att dom barnen någonsin påverkat miljoner och miljoner människors liv så mycket, hjälpt och räddat människor." michael jackson må vara en stor ikon inom musiken, men att tycka mer synd om honom än om svältande barn.. DET är ointelligent. att du bara kan skriva så? bryr du dig inte ens om att han har blivit anklagad för pedofili? det kanske inte är sant.. not.. men jag tänker tycka mer synd om svältande barn. jag har ingen sympati för sånna människor som honom.

2009-07-01 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback