det snurrar i min skalle

jag är vaken som vanligt och så är jag förkyld. har ont i öronen och i huvudet och så nyser jag, nyss nös jag nog fem gånger på rad haha jag tycker det är kul att nysa, som världens befrielse! inte så kul när det kommer massa snor dock så kladdigt. tapper som jag är så ska jag ändå upp tidigt och bege mig med buss (tåg inställda omg) till eskilstuna undrar vad man ska hitta på där, carin är iaf där och det är därför jag ska dit jag är inte dum i huvudet och reser dit på en dagsvisit helt på egen hand

Kommentarer
Postat av: stina

hälsa på rikard

2009-03-27 @ 10:10:06
Postat av: veronica

åh! det där säger killarna i min klass också.. att det är en befrielse att nysa. Jag hatar det. Tränar på att sluta nysa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback