grattis grattis marlena

dagen började med att linnea & jag tog oss till eskilstuna. pappa och mamma körde oss dit rättare sagt. klockan 11 redan, uppe med tuppen. vi kollade på kläder på monki som öppnat där och hittade fina grejer. när vi kom hem kollade vi på patirk 1,5 alltså så otroligt söt film åh den var bättre än jag trodde och jag hade redan höga förväntningar eftersom svensk film + bögar + roliga skådespelare är en bra kombination i mitt icke allt för filmvana huvud. gustaf skarsgård var så söt åh sen kollade carin & jag på meldoifestivalen, carins favoritlåt vann och jag tycker också om den. var mycket roligare i år än vad det brukar vara man brukar ju kunna lista ut vilka två det kommer stå mellan redan när dom första rösterna presenteras

eskilstuna "city"
så vill jag försvara mig om nån tycker att mina bilder är fult redigerade så kan det bero på att jag redigerar mina bilder på min andra dator där skärmen är ganska mycket mörkare än vad den är på t.ex laptopen (det syns t.ex inte hur illa det ser ut på kvinnan som går närmast) så ni kanske också ser det så, men så får det vara...

Kommentarer
Postat av: stina

jag vill också se patrik 1,5

2009-03-15 @ 08:41:05
Postat av: andreas

hon som vann kommer från sandviken<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback