happy birthday to you you look like a monkey and you smell like one too

hehe, jag har ställt mig i en riktig bostadskö i stockholm alltså inte för studentbostäder utan för vanliga hyresrätter, kostar 250 kronor om året och mamma har lovat att betala det <3 iaf till en början, lär ju få stå några år men jag kommer förhoppningsvis bo någon annanstans så länge. yttligare en vuxenpoäng till mig, undrar hur många vuxenpoäng jag har egentligen, förmodligen ganska några. jag står i två bostadsköer det är två vuxenpoäng
sen så har carin och jag sett wipeout som alla säger är så kul, det var kul också
i natt har jag ätit en tomat och jocke berg fyller tydligen år, undrar om han bjuder på tårta eller vad som händer och sker. han har nog fler vuxenpoäng än vad jag har, kanske, han beter sig som mr internet tough guy på forumet, inte jättehäftigt

Kommentarer
Postat av: fanny

hehe oj vad länge du kommer få stå, jag ställde mig i bostdskö när jag föddes

Postat av: caaa

mmm men det beror ju på vart man vill ha en lägnehet och hur kräsen man är, tror inte direkt du kommer få vänta en livstid på en lägenhet liksom....

2009-03-16 @ 10:12:10
Postat av: jonna

fanny: ofta man kan inte börja stå i bostadskö förns man fyllt 16 ju?

carin: jag är inte kräsen, tar vilken liten lägenhet som helst!

2009-03-16 @ 16:37:24
URL: http://modernatankar.blogg.se/
Postat av: veronica

bostadskö<3

haha, jocke är så ocool

2009-03-17 @ 00:53:49
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback